wtorek, 28 lutego 2012

JAJO STRUSIA, PISANKA AŻUROWA RUCHELIE


Witam!!!
to moje pierwsze jajo strusia,
kupiłam je w hodowli strusia "ZOSIA"
oprócz wydmuszek można tak kupić jaja i mięsko
oraz garbowane skóry strusia.
Można tam też skosztować jajecznicy z jaj strusia,
zwiedzić hodowlę i zakupić pamiątki.
Dzieciaki się tam nie nudzą.


TAK MI WYSZŁA PIERWSZA STRUSIA PISANKA


TA SAMA PISANKA W INNEJ ODSŁONIE



 DLA PORÓWNANIA WIELKOŚCI OBOK WYDMUSZKA GĘSIA


TA SKORUPA Z POPRZEDNIEGO POSTU.
WYSZŁA AŻUROWA





TO TEŻ PAMIĘTACIE!!!!

TO MOJA SKLEJANKA, TERAZ  JUŻ TROCHĘ SPATYNOWANA
I OZDOBIONA ZŁOTEM,
TO JEJ DRUGI ETAP.
CZEKA JĄ JESZCZE OBRÓBKA W PAVERPOLU!!!


DLA PORÓWNANIA OBOK  WYDMUSZKA GĘSIA


TE STRUSIE EMU MAJĄ PIĘKNE JAJA, ALE BARDZO TRUDNO JE ZDOBYĆ.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH....

10 komentarzy:

  1. No popatrz jak ładnie wykorzystałaś tę skorupę - świetnie wyszła!
    Jadłaś jajecznicę ze strusich jaj? Smakowała Ci? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie jadłam, ale się wybieram skosztować, oby mi za bardzo nie zasmakowało, bo trochę drogie te jaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jajcara z ciebie ;))))))) skąd ty taki duży koszyczek wielkanocny weźmiesz ;))))) a tak poważniej - wyszło extra !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk to sobie na szydełku zrobię w paverpolu utwardzę nie martw się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne te ażury misa wyszła bardzo gustownie. Szkoda ze ta ferma jest tak daleko.
    Dziękuję za odwiedzinki :o)
    Pozdrawiam- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale na pewno w twojej okolicy jest też jakaś hodowla strusi.
    Miłe te odwiedziny były.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, że chce Ci się walczyć z tymi strusiami, biorąc pod uwagę jakie są twarde i grube. Widziałam kiedyś abażur na lampkę ze strusiego jaja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staram się, ale praca jest ciężka i bardzo monotonna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Omatko i córko!!!!!! Bajeczne!!!!!!
    Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!!!!!!!!
    Ja się nie zdziwię jak napiszesz, że właśnie obsługujesz minikoparkę i robisz rów koło domu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To mi nie grozi są fachowcy od tego.

    OdpowiedzUsuń